Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Κι όμως είμαι ακόμα εδώ...κι αυτό το καλοκαίρι!!!

Κορίτσια μου, κορίτσια μου αγαπημένα, πόσο πολύ μου έλειψε το blogακι μου! Είμαι όμως εδώ και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό.
Στην 9 Μαρτίου έφερα στο κόσμο το μωράκι μου, το αγοράκι μου👶, και η αλήθεια είναι ότι οι πρώτες μέρες ήταν αρκετά δύσκολες, κοιμόμουν πολύ λίγο, έτρωγα ακόμα λιγότερο και γενικά επικρατούσε αυτή η γλυκιά παράκρουση των πρώτων ημερών με μωρό στο σπίτι 🍼.  Πέρασε όμως ο καιρός και όλα τώρα έχουν βρει τους ρυθμούς τους, και κοιμόμαστε, και τρώμε, και ελεύθερο χρόνο έχουμε!!!!
Έτσι σταδιακά θα αρχίσω πάλι να ασχολούμαι με όλα εκείνα που μας αρέσουν και μας αφορούν σα γυναίκες. Οι νέοι στόχοι? Πολλοί διαγωνισμοί, ενδιαφέροντα θέματα και τουλάχιστον 2 post την εβδομάδα, ίσως και κάποια video θα δούμε!!! 
Φωτο:Google.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου