Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

KYANA professional hair products.

 Κορίτσια καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλες καλά,, εγώ είμαι μια χαρούλα και ήρθε η ώρα για review.
Πρόκειται για κάποια υπέροχα προϊόντα της ΚΥΑΝΑ που δοκιμάζω αυτόν τον καιρό.
Η αριστη ποιότητα, το υψηλό επίπεδο παροχών, η τεχνογνωσία και ο σεβασμός προς τον πελάτη είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά της ΚΥΑΝΑ η οποια δημιουργήθηκε το 2006 στη Θεσσαλονίκη και δραστηριοποιείται στον τομέα των επαγγελματικών προϊόντων κομμωτηρίου.
Πάμε όμως να δούμε τα προϊόντα που δοκίμασα εγώ:

Σαμπουάν Αναδόμησης (Repair Now).
 Eίναι ιδανικό για να δημιουργεί μια ασπίδα προστασίας κατά της επιβλαβούς επίδρασης των  εξωτερικών παραγόντων, το σαμπουάν αναδόμησης με οξέα φρούτων της ΚΥΑΝΑ αναζωογονεί και ενυδατώνει τα ταλαιπωρημένα μαλλιά.  Η  χρήση του προσφέρει πραγματική προστασία στα μαλλιά θρέφοντάς τα σε βάθος και χαρίζοντάς τους  απαλότητα και λάμψη. 
 Εγώ λατρεύω το άρωμα του και την αίσθηση που αφήνει στα μαλλιά μετά το λούσιμο. Φαίνεται σε κάθε χρήση του ότι πρόκειται για ένα επαγγελματικό προϊόν. 

Μαλακτική Κρέμα Βατόμουρο.
 Για όλους τους τύπους μαλλιών και συστατικά που βοηθούν ιδιαιτερα τα βαμμένα μαλλιά να επανακτήσουν την απαλότητα και τη λάμψη τους. Το σύμπλεγμα βιταμινών A, E, F και Η προστατεύει την τρίχα από την ηλιακή ακτινοβολία και την ατμοσφαιρική μόλυνση.
 Αυτό που μου αρέσει σε αυτή τη κρέμα είναι ότι παρόλο που μαλακώνει και θρέφει εμφανώς τα μαλλιά, δεν αφήνει λιπαρότητα, κάτι που εγώ προσέχω πολύ σε τέτοιου είδους προϊόντα.

Antifrizz Spray.
Εξειδικευμένο προϊόν antifrizz για μέγιστο όγκο στη ρίζα με εκχυλίσματα μπαμπού και ρητίνες, με σταθεροποιητικές ιδιότητες που βοηθούν στον καλύτερο έλεγχο και γρηγορότερο στέγνωμα τις τρίχας.
 Σωτήριο προϊόν ειδικά για τα δικά μου μαλλιά που δε συνεργάζονται ιδιαιτερα μαζί μου.

 Ορός μεταξιού Serum.
Εμπλουτισμένο με αποστάγματα κίτρου και πρωτεΐνη μεταξιού, το serum Herboria MAX διεισδύει στα λέπια της τρίχας τρέφοντάς την, και χαρίζει λάμψη και ζωντάνια στα μαλλιά ενώ παράλληλα διατηρεί τον όγκο τους και αναδομεί την τρίχα.
Καταπληκτικό προϊόν,,δε βαραίνει τα μαλλιά όπως αλλα του είδους του και τους δίνει ακριβώς αυτό που χρειάζονται, αναδόμηση!

Lac Herboria Max.
 Οικολογική λακ χωρίς προωθητικό αέριο. Περιέχει οδοντιατρικό οινόπνευμα που δίνει ελαστικό κράτημα χωρίς να κολλάει τα μαλλιά. Ιδανικό για χρήση μασιάς και σίδερου.
Γενικά εγώ με τις λακ δε τα πηγαίνω πολύ καλά, νοιώθω ότι μου βαραίνουν τα μαλλιά, ότι τα κολλάνε και τα κάνουν ψεύτικα,,η συγκεκριμένη λακ όμως έχει μια πολύ απαλή αίσθηση, σαν να στέκεται ανάμεσα στα μαλλιά και όχι κολλημένη επάνω τους κάνοντας τα σκληρά και κολλημένα μεταξύ τους. Κάτι άλλο που μου άρεσε ήταν ο τρόπος που ψεκάζει, κάθε πάτημα έχει συγκεκριμένη δόση και αυτό σε βοηθα να μην ψεκάζεις ανεξέλεκτα.

Εδώ είναι το site της ΚΥΑΝΑ όπου μπορείτε να δείτε όλα της τα προϊόντα:

Αυτά από εμενα, αν έχετε δοκιμάσει και εσείς κάποιο προϊόν της ΚΥΑΝΑ περιμένω σχόλια.
Φιλάκια πολλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου