Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Aura Vitae Review

Καλησπέρα...Παρασκευή σήμερα και ελπίζω να ετοιμαζόμαστε για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.
Σήμερα θα σας μιλήσω για την Aura Vitae.
Aura Vitae Shop
 Η Aura Vitae (αύρα ζωής) ιδρύθηκε το 2004.
Στόχος της είναι η επιλογή προϊόντων που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής μας και υποστηρίζουν την υγεία μας. 
Αντιπροσωπεύει και εμπορεύεται τα Lavera από τη Γερμανία.
Εισάγει, αντιπροσωπεύει και εμπορεύεται τα κλινικά αρωματοθεραπευτικά προϊόντα της Penny Price Aromatherapy Ltd. από την Αγγλία.
Εισάγει, αντιπροσωπεύει και εμπορεύεται τα αλχημικά σπαγειρικά καλλυντικά προϊόντα & σπαγειρικά μητρικά βάμματα της Laboratorium Soluna (Lunasol cosmetics) από τη Γερμανία.
Εισάγει, αντιπροσωπεύει και εμπορεύεται το βιολογικό χυμό Aloe Vera Premium της Golden Heart GmbH από τη Γερμανία.
Εισάγει, αντιπροσωπεύει και εμπορεύεται τα Αμερικάνικα προϊόντα της Aubrey Organics Inc. από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Όλα τα προϊόντα είναι με 100% φυσικά συστατικά.
Η Aura Vitae πριν κάποιο διάστημα μου έστειλε για δοκιμή κάποια δείγματα προϊόντων της.
Δυο από αυτά είναι τα εξής:
Κρέμα Ξυρίσματος με Ψημένο Αμύγδαλο:
Κρέμα Ξυρίσματος με Ψημένο Αμύγδαλο 118ml
 118ml. Φτιαγμένη με πλούσια ενυδατικό συστατικά και εκχυλίσματα φρούτων, φροντίζει και προστατεύει το δέρμα, προετοιμάζοντάς το για ένα πολυτελές, έξτρα απαλό ξύρισμα, αφήνοντας τα πόδια απαλά που δε θα χρειάζονται κάποια ενυδατική κρέμα μετά το ξύρισμα. Όντος είναι μια καλή ενυδατική προετοιμασία για το ξύρισμα ιδικά για έμενα που έχω πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα και επίσης να πω πως λάτρεψα το άρωμα αμυγδάλου.

Αντηλιακή κρέμα Natural Sun SPF30+ Active Lifestyles:
Αντηλιακή κρέμα Natural Sun SPF30+ Active Lifestyles 118ml
118ml. Ευρέος φάσματος προστασία από τις ακτίνες UVA / UVB με μέταλλα που αντανακλούν την ηλιακή ακτινοβολία Διατηρεί το δέρμα απαλό και καλά ενυδατωμένο με τα θρεπτικά έλαια από kukui και macadamia που περιέχει.
Εγώ έχω λιπαρό δέρμα και μπορώ να πω πως σε γενικές γραμμές σαν κρέμα μου άρεσε επίσης έχει ένα πολύ όμορφο άρωμα καρύδας.

Η εταιρία μου έστειλε και κάποια δείγματα προϊόντων LAVERA την οποία ξέρετε από άλλα posts μου ότι αγαπώ και προτείνω.
Αυτό είναι το site της Aura Vitaeauravitae οπού μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα που εμπορεύεται.

2 σχόλια:

  1. Μαντυ μου δεν την είχα ακούσει ξανά αυτή την μάρκα!!!Πολύ ενδιαφέρον το δεύτερο προιόν...στα συν,το ότι μυρίζει καρύδα!!ιχιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι super,,κι εγώ λατρεύω την καρύδα,,εμενα μου άρεσε ιδιαιτερα και το πρώτο προϊόν..
      φιλάκια πολλά

      Διαγραφή