Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΑ.

Γεια σας...Η άνοιξη μπήκε και τι πιο όμορφο από το να κάτσουμε στο μπαλκονάκι μας η' στην αυλή με ένα δροσερό χυμό παρέα με φίλους η' μόνες παρέα με ένα βιβλίο? 
Όλη αυτή την όμορφη εικόνα φαντάστηκα και είπα να σας προτείνω κάποια βιβλία που έχω διαβάσει και έχω λατρέψει. 

5. Ο ιππότης με τη σκουριασμένη πανοπλία.
Ναι! είναι ένα παραμύθι, ένα παραμύθι για μεγάλους που μας κάνει να σκεφτούμε τι βρίσκετε πίσω από τη δική μας ''πανοπλία'',,, έχει χιούμορ και είναι αρκετά συγκινητικό. 

4. Η τρίτη κληρονόμος.
Σασπένς, μυστήριο, ανατροπές, αυτό το βιβλίο τα έχει όλα.

3. Να σου πω μια ιστορία?
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην αρέσει σε κάποιον αυτό το βιβλίο, ένα βιβλίο που μέσα από μικρές και ευχάριστες ιστορίες μας κάνει να κατανοήσουμε καλύτερα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.

2. Αγώνες πείνας (τριλογία)


Αυτά τα τρία βιβλία έγιναν γνωστά στην Ελλάδα κυρίως από τη μεταφορά του πρώτου στον κινηματογράφο το 2012. Επιστημονικής φαντασίας σε ένα μεγάλο μέρος τους. Εγώ λάτρεψα αυτή τη τριλογία λόγω των γρήγορων εναλλαγών που σου κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον.  Η πρώτη ταινία ήταν εξαιρετική σε σκηνοθεσία αλλά και σε υποκριτική.

1. Αγαπητέ Θεέ.
Για αυτό το βιβλίο θα πω μόνο πως αν το διαβάσει κανείς είναι ένα λιθαράκι για να γίνει καλύτερος άνθρωπος

Αυτά λοιπόν είναι 5 από τα αγαπημένα μου βιβλία. 
Να πω πως η κριτική για κάθε βιβλίο είναι καθαρά προσωπική μου άποψη και σε καμία περίπτωση δε θέλω να κάνω διαφήμιση για κάποιο από αυτά τα βιβλία.

Αν έχετε διαβάσει κάποιο από αυτά θα χαρώ να μου πείτε τη γνώμη σας!!!

1 σχόλιο: